Buskerud

Weekendtur til Killingen

Vi i Barnekreftforeningen Buskerud ønsker å invitere våre medlemmer til en mini ferie på vakre Killingen, en godt bevart perle i Oslofjorden.  Dette innebærer, barn under behandling, ferdigbehandlede barn og familier som har mistet et barn.
Weekendtur til Killingen - les hele saken

Løp Jentebølgen 2017 på lag med Barnekreftforeningen Buskerud

Jentebølgen i Drammen arrangeres av Sturla Friidrett, og Barnekreftoreningen Buskerud stiller eget lag. Vil du være med å løpe/gå jentbølgen med oss? I fjor var vi ca 200 flotte jenter som stilte til start og bidro til å farge løypa rød. Vi er stolte og ydmyke over alle som løper på lag med oss. Vi vil med dette sette fokus på våre verdier HÅP - MOT - STYRKE -GLEDE for kreftsykebarn og deres familier.

Løp Jentebølgen 2017 på lag med Barnekreftforeningen Buskerud - les hele saken

Ferie med mening 31.7 – 6.8 2017 (uke 31)

"Ferie  med  mening"  (FMM)  er  et  tilbud  til  familier  som har  barn  under  behandling  eller som nettopp har avsluttet behandlingen. Dere tenker kanskje at dette ikke passer for dere i år,  da  dere  er  i  en  intensiv  behandling?  Det  er  nettopp  dere  som  er  i  målgruppen  vår. Denne invitasjonen går ut til alle medlemmer av barnekreftforeningen i helse Sør-Øst.

Ferie med mening 31.7 – 6.8 2017 (uke 31) - les hele saken

02099