Hedmark

Barnekreftforeningen Hedmark. Vi er til for barna våre.til toppen

Vi er som alle andre fylkesforeninger i Barnekreftforeningen til for å hjelpe barn med kreft og deres familie. Barnekreftforeningen Hedmark blir drevet av frivillige foreldre til barn som har eller har hatt kreft tidligere.

Vi ønsker å gjøre hverdagen enklere og bedre for våre syke barn ved å arrangere turer, samlinger eller andre sosiale ting der ungene får treffe andre i samme situasjon. Vi ønsker også å bedre situasjonen for barn og foreldre på sjukehus og har derfor gått til innkjøp av både leker, spill, playstation og bærbar PC med internett og mere som disponeres av kreftsjuke barn ved Elverum sjukehus.

For å holde aktiviteten oppe er vi avhengige av penger, vi får kun inn penger via medlemskontingenten og fra gaver fra lag/foreninger og private. De pengene vi får inn går uavkortet tilbake til barna i form av aktiviteter og velferdstilbud. Vi i styret jobber gratis og vi har ingen administrative kostnader. Dersom du ønsker å støtte oss i vårt arbeid kan du melde deg inn her. NB: Postadressen din melder deg automatisk inn i det fylket det hører til i. Så om du har postadresse i Hedmark blir du automatisk medlem i Barnekreftforeningen Hedmark og din støtte går tilbake til våre barn i Hedmark.

Ring oss gjerne på tlf. 02099, tast 2, velg Barnekreftforeningen Hedmark. Eller se kontaktinfo på alle oss i styret. Ta mer en gjerne kontakt med oss om det er noe du lurer på.

hedmark@barnekreftforeningen.no