Møre og Romsdal

Vi vil gjerne ha flere givere av Grasrotandelen

Tipper du, så er kanskje dette den aller beste måten å støtte oss på -uten at det koster deg noe. Det gir heller ingen reduksjon av premier, innsats eller vinnersjanser for deg. Det betyr kun at vi får 5% av det du tipper for som ellers ville tilfalle Norsk Tipping.

Velg mellom disse registrerings-måtene:

• Send SMS med "GRASROTANDELEN 993935883" til 2020 (tjenesten er gratis).
  • Be din lokale kommisjonær taste inn vårt org.nr, 993935883.
  • Eller gå til websidene til Norsk Tipping eller grasrotandelen.no og foreta tilknyttingen der.

Vårt gavekontonummertil toppen

Vi i Barnekreftforeningen driver ikke med aktivt salg (telefonsalg ol.). Vi er avhengig av gaver og tilskudd som vi får. Ønsker du å støtte oss kan det gjøres på vår konto 3901.09.55401. Da støtter du kreftsyke barn lokalt i Møre og Romsdal.

Bli støttemedlem!til toppen

Ønsker du å melde deg inn i vår forening? Det kan du gjøre ved å følge denne linken!

Medlemstyper/årskontingent:

• Støttemedlemskap - privat, for alle (kr. 250,-)
  • Støttemedlemskap - firma/organisasjon (kr. 1250,-)
  • Familiemedlemskap - foreldre/foresatte til kreftsyke barn (kr. 250,-)
  • Personlig medlem - over 18 år, men behandlet for kreft som barn (kr. 200,-)

Vippstil toppen

Hva går pengene til?til toppen

De fleste barna fra vårt fylke får den mest intensive delen av behandlingen på Barn 4 ved St.Olavs Hospital i Trondheim. Vi samarbeider derfor tett med avdelingen der sammen med Barnekreftforeningen Trønderlag. Vi har blandt annet pizzakvelder to ganger i måneden, og vi lønner en fantastisk trivselssykepleier i redusert stilling. Trivselssykepleier Mats har en veldig viktig funksjon for å gi barna gode opplevelser under sykehusoppholdet. I Møre og Romsdal har vi vår årlige Høsttur som er en helg på for hele familien med mye moro. Et fint avbrekk i en ellers så tøff hverdag. Julelunsjen er også et populært arrangement hvor hele familien blir invitert til deilig julemat og andre aktiviteter som hører julen til.

"Ferie med mening" er en årlig sommerleir vi, sammen med Trøndelag, arrangerer for hele familien. Vi gir også støtte til div. kurs og samlinger. Dette er noe av de aktiviteter vi bruker penger til. DIN STØTTE LINDRER SMERTE OG GIR LIVSHÅP.