Innlandet

Barnekreftforeningen er en frivillig, landsdekkende organisasjon som drives av familier som er eller har vært rammet av barnekreft. De lokale fylkesforeningene drives av frivillige medlemmer og tillitsvalgte i lokalmiljøet som ønsker å gi rammede familier et trygt sted hvor man skal oppleve tilhørighet og mestring.

Foreningen er for hele familien, det vil si at både det syke barnet, søsken og foreldre inkluderes. Noen av de syke barna er blitt friske, noen er under behandling, mens andre har vi mistet.

Støtt oss

Gaver til Barnekreftforeningen Innlandet går til støtte- og trivselstilbud for familier i vårt område som har eller har hatt barn med kreft.

Støtt oss via Vipps på nummer 89859

Støtt oss via bank med kontonummer 2320.23.06853

Støtt oss ved å bli støttemedlem

Støtt oss via grasrotandelen, ved å registrere Barnekreftforeningen Innlandet som din mottaker. Det gjør du enten ved å be din lokale kommisjonær om å taste inn organisasjonsnummeret, eller ved å sende SMS "Grasrotandelen 893595902" til 60000. Vårt organisasjonsnummer er 893 595 902.

Facebook feed

Kontakt en av våre frivillige

Følg Barnekreftforeningen Innlandet på Facebook