Oslo og Akershus

Hva skjer i Oslo

Oversikt over aktiviteter i fylkesforeningen Oslo og Akershus 2017

Her finner du en foreløpig oversikt over hvilke aktiviteter Barnekreftforeningen Oslo og Akershus skal gjennomføre i 2017 og hvilke aktiviteter som har blitt gjennomført de siste årene. Det tas forbehold om endringer av fremtidige aktiviteter.

Fullstendig informasjon om de forskjellige aktiviteter og påmelding, finner du ved og klikke på hvert enkelt arrangement under Hva skjer i Oslo og Akershus.

Oversikt over aktiviteter i fylkesforeningen Oslo og Akershus 2017 - les hele saken

Mistetsamling på Lanternen Restaurant med Sunniva Gylver

Vi inviterer til mistetsamling med foredrag, hyggelig samvær og mat på Lanternen Restaurant på Bygdøy i Oslo, tirsdag 7. november kl. 18.00.

Mistetsamling på Lanternen Restaurant med Sunniva Gylver - les hele saken

Musikalen Annie

Søndag 15. oktober kl 14.00 er vi er invitert av Romerike Musikkteaterskole til den sjarmerende familiemusikalen ANNIE på Ullensaker kulturhus.

Musikalen Annie - les hele saken

Peter Pan

Torsdag 19. Oktober kl.18.00. er vi invitert til generalprøven på Peter Pan på Bærum barneteater.

Peter Pan - les hele saken

Seneffektsamling i Bergen, 27. til 29.oktober 2017

Barnekreftforeningen inviterer til en helg for foreldre / foresatte til barn og ungdom med seneffekter etter kreftbehandling. I løpet av helgen vil det bli lagt opptil foredrag / samtalegrupper og aktiviteter.

Seneffektsamling i Bergen, 27. til 29.oktober 2017 - les hele saken

Musikalen Snøkvit på Det Norske Teatret - torsdag 5. oktober kl. 18.00.

Barnekreftforeninge Oslo og Akershus er invitert til prøveforestilling på Snøkvit—en ny vri på et kjent eventyr! Bli med på en musikalsk reise inn i eventyret, opp i tårn, gjennom tornekratt og ut i det grønne! Å ha en mamma som er Dronning og verdens vakreste, å bo på et slott med et helt hoff parat til å hjelpe med alt mulig, å være prinsesse – det høres ut som et eventyr. Slik er det for Snøkvit.

Musikalen Snøkvit på Det Norske Teatret - torsdag 5. oktober kl. 18.00. - les hele saken

Bading på Bislet bad, lørdag 16. september

Barnekreftforeningen Oslo og Akershus inviterer til Bading på Bislet bad, lørdag 16. september kl 17.30 - 19.30.

Vi har hele badeanlegget for oss selv og etter badingen går vi ut for en matbit og tar en hyggelig prat sammen.

Bading på Bislet bad, lørdag 16. september - les hele saken

Mammatreff/keramikkurs for deg som har mistet, tirsdag 19. september 2017

Vi få lage et hjerte med inskripsjon som vi kan legge på graven om vi ønsker, eller en kopp med inskripsjon. Samtidig forteller kurslederen oss litt om de positive terapeutiske effektene det gir å jobbe med leire.

Du er velkommen enten du har mistet nylig eller om det er mange år siden du mistet.

Denne samlingen kan være ekstra fin å bli med på hvis du ikke har vært med på våre samlinger tidligere.

Mammatreff/keramikkurs for deg som har mistet, tirsdag 19. september 2017 - les hele saken

02099