Troms og Finnmark

Nå kan du VIPPSe penger til oss!til toppen

Har du installert appen VIPPS fra DNB?
Nå kan du vippse donasjoner etc til Barnekreftforeningen Troms og Finnmark.
Logg på Vipps. Søk etter navnet vårres eller bruk Vipps id 12970.

Vipps i vei

Hilsen oss i styret

Årets Ferie Med Mening 2016

Ferie Med Mening - FMM blir i år arrangert på natursjønne Sommarøy Arctic hotell!

Årets Ferie Med Mening 2016 - les hele saken

Årsmøtehelg for Barnekreftforeninga 2016

Som tradisjon tro så nærmer det seg tid for årsmøte, og det blir familie-helg på Scandic Grand Hotell i Tromsø.

Familier kan nå melde seg på for en innholdsrik helg for store og små.

Årsmøtehelg for Barnekreftforeninga 2016 - les hele saken
Hva skjer i Troms og Finnmark

Prinsesse Ragnhilds gledespris deles uttil toppen

VILLE HJELPE: Da avdøde prinsesse Ragnhild og hennes ektemann Erling Lorentzen (92) ga en million kroner til barn med kreft.

- GIR BORT 50 000 KRONER

Hvem blir den heldige? Også i år kan en familie med et barn med kreft vinne «prinsesse Ragnhild og Erling Lorentzens Gledespris».

For fire år siden ga nå avdøde prinsesse Ragnhild og hennes ektemann Erling Lorentzen (92) én million kroner til et fond for barn med kreft i Norge. Hvert år deles «Gledesprisen» på 50 000 kroner ut til en familie som ønsker å realisere en drøm eller gjøre noe hyggelig sammen.

Trollbuhytta.
Prinsesse Ragnhild var kongelig beskytter for Trollbu på Geilo, en prakthytte for kreftsyke barn og deres familier. Nå har Erling Lorentzen overtatt vervet som Trollbus høye beskytter. I «Gledespris»-juryen sitter blant andre Se og Hørs sjefredaktør Ellen Arnstad.

– Dette er en fantastisk pris som vi kan takke prinsesse Ragnhild og Erling Lorentzen for. Det å skulle takle sykdom hos egne barn, er en tøff utfordring, som gjerne preger en hel familie. Og da blir det å finne lyspunkter så veldig viktig, sier hun.

Slik søker du:
Barn med kreft som er 18 år og yngre i kalenderåret 2016, kan søke innen 31. januar 2016. Send en mail til gledesprisen@shf.no Fortell kort om din historie, og hva dere ønsker å benytte «Gledesprisen» på 50 000 kroner til. Vinneren av Gledesprisen 2016 medvirker i en reportasje i ukebladet Se og Hør.

02099