Disse damene løper KK-mila 2017 fordi de ikke har flere barn å miste!

Annenhver dag får en ny familie i Norge den verst tenkelige beskjeden "Barnet ditt har kreft". I Norge overlever 4 av 5 barn, og vi i Barnekreftforeningen jobber for å redde det 5.barnet. For å sette fokus på dette, løper "Team Barnekreftforeningen" på årets KK-mila, 2. september.  De har ingen flere barn å miste! Dette blir fjerde året på rad som damene løper, og mange av dem har mistet barnet sitt. For å få frem det viktige budskapet trenger vi flere spreke damer med på laget! Bli med oss og løp på KK-mila 2017.

I 2014 tok Anita Holmbakken Jakobsen initiativ og startet en innsamling på Barnekreftforeningen sine sider «INGEN barn å miste – Team Ina». Team Ina deltok på KK – mila og samlet inn midler til forskning på barnekreft. Navnet "Team Ina" var for å hedre sin sterke, umistelige og høyt elskede datter, Ina, som døde av kreft november 2011. Se artikkel i KK her

I 2015 slo Barnekreftforeningen og «Team Ina» seg sammen og ble
«Team Barnekreftforeningen». Hele 222 deltakere løp for å sette fokus på barn og ungdom med kreft. Laget fikk mye oppmerksomhet for det sterke budskapet. De spreke damene løp for å hedre barnet de hadde mistet, som var under behandling eller som var blitt friskt. Suksessen ble gjentatt i 2016.

I år (2017) ønsker Team Barnekreftforeningen å bli større, sterkere og synligere! Vi ønsker derfor å oppfordre alle spreke damer til å løpe for "Team Barnekreftforeningen" for å sette fokus på kreft hos barn og ungdom.  Se inspirasjonsfilmen her. Informasjon om påmelding for årets løp, finner du på vår Facebookevent.
Som en del av "Team Barnekreftforeningen" får du treffe mange flotte damer, og samtidig som du løper for en god sak. Vi tilbyr en hyggelig lagrabatt mm.

Du kan bestille egen t-skjorte ved å klikke deg inn på vårt bestillingsskjema.

No automatic alt text available.

Hjelp oss med å sette fokus på barnekreft, og bli en del av Team Barnekreftforeningen.

Les mer om KK-mila og påmelding til løpet her

02099

Postadressetil toppen<