Nille selger gullsløyfer i hele september

Nille har satt seg som mål å selge 30 000 gullsløyfer i september for å støtte Barnekreftforeningen. De har pyntet opp butikkene sine i hele Norge med plakater og gullsløyfer, og er med på å sette fokus på barn og ungdom med kreft.

På Klingenberg i Oslo er de allerede godt i gang med sløyfesalget. Nille har alledere etter en uke bestilt opp flere sløyfer, og sløyfesalget går så det suser. Ansatte på Nille forteller at det er mange som ønsker å kjøpe en sløyfe når de er innom butikken.  Vi ønsker dem lykke til med sløyfesalget og håper de klarer å nå målet sitt om å selge 30 000 gullsløyfer.

Gullsløyfen
Gullsløyfen er det internasjonale symbolet for Barnekreft, men det er ikke så mange som vet om det enda. Det at gullsløyfen nå er til salgs i butikker slik at alle kan kjøpe dem, bidrar til å gjøre symbolet kjent og at fokus på barnekreft øker. Ved å bære gullsløyfen kan hver og en enkelt vise at de bryr seg, og det gir håp til alle barne- og ungdomsfamiliene som er rammet av kreft.

Finn din lokale Nillebutikk her

Ønsker du å bli støttemedlem i Barnekreftforeningen eller gi en gave for å støtte vårt arbeid, kan du besøke våre hjemmesider på   www.barnekreftforeningen.no

(919) 02099

Postadressetil toppen