Våre samarbeidspartnere

Tusen takk til våre engasjerte samarbeidspartnere som samler inn livsviktige midler -og bidrar til økt oppmerksomhet rundt barnekreftsaken. Dere er gull verdt!

Hovedsamarbeidspartnere

Team Rynkeby er et nordisk veldedighetssykkellag, og vår største samarbeidspartner. I flere år har deres brennende engasjement og støtte, (gjennom diverse aktiviteter og sykkelritt), bidratt sterkt til forskning på barnekreft. Siden 2014 har de støttet barnekreftsaken med nærmere 49 millioner kroner. Dette har de klart gjennom blant annet et årlig sykkelritt fra Oslo til Paris, i tillegg til å arrangere skoleløp over hele landet. Du kan lese mer om den fantastiske innsatsen til de gulkledde syklistene her.

Helt siden 2012 har Nille vært en av våre hovedsamarbeidspartnere, og støttet Barnekreftforeningen med stor synlighet og betydelige bidrag til vårt arbeid. Gjennom salg av nøye utvalgte gullsløyfeprodukter og andre flotte kampanjeprodukter, samt engasjerte ansatte og kunder, bidrar de årlig med støtte til inntekt for barnekreftsaken.
Les mer om samarbeidet med Nille her.

I 2020 ble Elkjøp Norge med som støttepartner og begynte å selge vår gullsløyfe-pin i sine butikker under Barnekreftmåneden. Siden den gang har samarbeidet utviklet seg og Elkjøp er nå vår største samarbeidspartner under FotballtrøyeFredag (første fredagen i mai). Gjennom flere ulike uttak bidrar de til å skape stor oppmerksomhet rundt barnekreftsaken. Du finner mer om samarbeidet med Elkjøp her.

Gullfunn har vært med på laget siden 2016. Gjennom ulike aktiviteter i egne kanaler samler de årlig inn viktige midler for å bidra i kampen mot barnekreft. I alle Gullfunns butikker vil det være mulig å kjøpe papirposer, der 10,- går uavkortet til Barnekreftforeningen, i tillegg til utvalgte produktkampanjer i forbindelse med Barnekreftmåneden i september og Barnekreftdagen 15. februar. Med engasjerte ansatte og kunder slo de i fjor egen innsamlingsrekord, da de samlet inn over 718.000,- til saken. Les mer om samarbeidet med Gullfunn her.

Flying Tiger Copenhagen ble med som samarbeidspartner i 2020, og er i år med som en av våre Hovedsamarbeidspartnere. De setter barnekreftsaken i fokus under Barnekreftmåneden i september, og samler med sine engasjerte kunder inn midler gjennom butikkampanjen "Gi en tier". Flying Tiger arrangerer i tillegg egne "Store Runs" over hele landet i september. En konkurranse i butikk, til inntekt for vårt arbeid for barn og unge med kreft. Les mer om vårt samarbeid her.

Lenovo er vår nyeste hovedsamarbeidspartner. Etter å ha vært med på FotballtrøyeFredag i 2022 så de at det skapte stort engasjement hos de ansatte. Lenovo ønsker å bidra med midler til forskning samt være med på prosjekter hvor teknologi kan hjelpe. Under Barnekreftmåneden er de med på Løp for meg samt donerer penger gjennom salg av utvalgte Lenovo-PCer. Les mer om samarbeidet med Lenovo her.

Samarbeidspartnere

Støttepartnere