Gaver

Samlingen er for foreldre og søsken i skolealder (grunnskole og videregående skole) som i løpet av de 3 siste årene har mistet et barn /søsken i kreft.

Våre sorgsamlinger er en kombinasjon av undervisning, samtalegrupper, aktiviteter og rekreasjon i samvær med andre i samme situasjon. Målet med helgen er at hele familien skal få et godt grunnlag for å mestre livet videre.

Det veksles mellom samlinger i plenum og samtaler i mindre grupper for foreldrene. Søsken samles i samtalegrupper som settes sammen etter alder. Søsken har egne samtalegrupper med psykolog og er ellers sammen i aktiviteter som ledes av frivillige. Vi oppfordrer sterkt til å ta med tenåringer. Av erfaring vet vi at ungdom kan være vanskelige å få med seg, men tidligere tilbakemeldinger viser at de har stort utbytte av å delta og få møte andre som har det «akkurat som meg».

Mer informasjon kommer nærmere arrangementet.

Trenger du å snakke med noen nå? Se vårt likepersonstilbud, vi har flere personer som selv har mistet og som gjerne stiller opp for deg i din sorg. Les mer om tilbudet her.

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!

Om bedriften
Om kontaktpersonen