Gaver

Den internasjonale barnekreftdagen markeres 15. februar over hele verden. Når et barn rammes av kreft rammes hele familien og nettverket rundt. De aller fleste barn blir friske, men en av fem opplever å ikke være så heldige. Barnekreftforeningen Buskerud inviterer medlemmer, familie, venner og andre som ønsker å vise sin støtte til barnekreftsaken til lysmarkering på Bragernes Torg denne dagen.

16.00: Arrangementet starter.
Ansiktsmalere maler barna, med enkle tegninger i teltet. Enkel servering fra stand. Barnekreftforeningen står på stand på torget og selger gullsløyfer, krus og tilbehør samt informerer om medlemskap og foreningen.

Skøytebanen er åpen for de som vil stå på skøyter før lys-tenningen.

17-17.30: Unbound holder et show for oss hvor ALLE kan delta.
Vi danser Bli med-dansen for å samle alle mot torgscenen til lysmarkeringen starter. Her ønsker vi å ha med så mange som mulig!

18.00: Tenning av lyslykter i sløyfeformasjon. Alle får LED-lys av oss på stand. Lyslyktene settes ut på forhånd.

18.15: 1 minutts stillhet for de vi har mistet

18.30: For medlemmer av barnekreftforeningen og familie, samles vi i 2 etg på Brask og Bram.

19.30-20.00 Vi tar ned lyslyktene, det er lov og ta med seg lykten hjem.

Z cafe og Bar - Brask og Bram har egen Gullsløyfemeny med inntekter til Barnekreftforeningen av salget fra og med fredag til søndag

NB: Ved dans og lystenningen vil det bli tatt dronebilder og film av markeringen til foreningens bruk.

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!

Om bedriften
Om kontaktpersonen