Gaver

Med smittevernregler og gode rutiner for hygiene, får Barnekreftforeningen Telemark også i år til å arrangere en tur til Kaptein Sabeltanns verden og Dyreparken i Kristiansand. Overnattingsstedet Abra Havn, og Dyreparken i Kristiansand har innført nye rutiner for å overholde alle FHI sine smittevernregler, og forsikrer oss om at det er trygt å gjennomføre arrangementet. For mere info om dette arrangementet, se vår Facebook side, eller ta kontakt på E-post.

Egenandel:
• Medlemsbarn og søsken under 18 år er gratis.
• Foreldre/voksne (over 18 år) kr 500,- pr pers. Eventuelt 1 venn av barnet kr 800,-

Faktura for egenandel vil sendes pr e-post når påmeldingsfrist har utløpt.

Påmeldingsfrist 30. juni!

Send mail med antall voksne og barn (+ navn på alle og alder på barna), på mail til Jostein: [email protected]

Påmelding til Gokart sendes til; [email protected]. Navn og alder på barnet, samt navn på voksen som evt blir med.

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!

Om bedriften
Om kontaktpersonen