Vi har gleden av å invitere deg og din partner på årets mistet samling på Son Spa 17-18 oktober. Etter en lang periode hvor vi ikke har kunnet møtes, er vi glade for at vi igjen kan samles under trygge omstendigheter. Grunnet koronapandemien, har vi begrenset oss til å kun invitere medlemmer i Oslo og Akershus. Denne gangen blir det ingen forelesninger, men en sosial samling med tid til rekreasjon i form av spa, god mat og drikke ved kystperlen i Son. Oppmøte kl 12 lørdag 17.oktober hvor dere blir ønsket velkommen og får praktisk info av mistetkontakt og styremedlem, Fredrik W. Andersen. Lunsj blir servert kl 13.

Etter lunsj kan dere benytte dere av hotellets fasiliteter som Spa/badeanlegg som er inkludert i oppholdet eller ta dere en tur langs brygga i idylliske Son. Kunstgalleri og Soon Skibshandleri anbefales. Behandlinger i Spa må dere selv bekoste om det skulle friste. Pga. Covid-19 må de som er interesserte bestille klokkeslett for inngang i Spa. Gjør dette i påmeldingen.

Det vil bli felles middag kl 19.30 i hotellets restaurant hvor mineralvann/alkoholfri drikke er inkludert til middagen. Frokost blir servert søndag kl 10, med utsjekk innen kl 12. Spa/badeanlegg kan brukes etter utsjekk om ønskelig, men hotellet trenger å vite om dette på forhånd.

Påmeldingsfrist: søndag 27. september
Pris per deltaker: 400kr,
betales på Vipps 582085 «Aktivitet Barnekreft Oslo&Ak» i forkant av arrangementet.

Påmeldinger pr mail til [email protected], her trenger vi informasjon om navn og etternavn på deltakerne (kun voksne), eventuelle matallergi, ønske om spabehandling (type behandling må presiseres) og ønske om å bruke spa og badeanlegget etter utsjekk på søndag.

Pga Covid-19 og smittevernsrestriksjoner fra FHI er det satt et øvre tak for deltagere til dette arrangementet. Styret forbeholder seg retten til fordeling av plasser.

Våre betingelser og retningslinjer for deltakelse grunnet Covid-19
Vi jobber for å skape et trygt miljø for våre medlemmer og har derfor noen forhåndsregler under våre arrangementer. Dette betyr ikke at våre arrangementer ikke er uten risiko for smitte og alle deltakere er selv ansvarlige for å ta kontakt med egen lege for å få avklaring om man er i risiko for å delta på arrangementet.

Vi har et maksantall på deltakere, hvor deltakere må holde 1 meter avstand til andre som ikke er i samme husstand eller tilsvarende nære relasjoner. Ledsager defineres som nær relasjon, selv om det kun er under selve arrangementet (FHI).  God håndhygiene er viktig både før, under og etter arrangementet og vi vil legge til rette for dette. Dersom man er syk eller mistenker influensasymptomer, skal man ikke delta og vi som arrangør har mulighet til å sende deltakere hjem ved mistanke på egen regning. Se sjekkliste nedenfor.

Dersom det er lokal smittespredning, vil vi avlyse arrangementet i tråd med myndighetenes anbefalinger. Deltakeravgift vil bli tilbakebetalt ved avlysning. Vi tar vare på deltakerlisten etter arrangementet og vil overrekke deltakerlisten til smittesporing i kommunen, dersom dette blir etterspurt av myndighetene.

Sjekkliste smittevernvurdering vedrørende Covid-19:

• Har du fått påvist koronavirus eller venter du på prøvesvar?
  • Har du hatt nærkontakt med en som er bekreftet syk med koronavirus de siste 10 dagene?
  • Har du vært på reise utenfor Norden eller i Sverige siste 10 dager?
  • Har du/har du hatt følgende symptomer:
    • Feber de siste 7 dager?
    • Hoste de siste 7 dager?
    • Nyoppstått tungpust eller forverret tungpust de siste 7 dager?
    • Andre symptomer på mulig luftveissykdom siste 7 dager? (Rennende nese, sår hals, redusert lukt/smakssans
    • Oppkast og/eller diare siste 2 døgn

Hvis Ja på ett eller flere spørsmål, kan du dessverre ikke delta på arrangementet.

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!

Om bedriften
Om kontaktpersonen