Det innkalles til årsmøte for Barnekreftforeningen Oslo og Akershus,
Lørdag 6. februar 2021 kl 12:00.

På grunn av smittesituasjonen avholdes årsmøtet digitalt. De som ønsker å delta på årsmøtet må melde seg på, og de påmeldte vil i forkant av møtet få en egen e-post med sakspapirer og link som gir tilgang til det digitale møtet. Meld deg på ved å trykke på linken innen fredag 22.januar 2021.

Det er familiemedlemskap og personligmedlemskap som har stemmerett i foreningen. For familiemedlemskap har alle familiemedlemmer over 15 år stemmerett. For å kunne stemme ved eventuelle digitale voteringer må det enkelte familiemedlem som ønsker å være med på møtet meldes på, samt logge seg på møtet fra hver sin digitale enhet.

Dagsorden vil være i henhold til Barnekreftforeningens lover. Saker som medlemmer ønsker behandlet av årsmøtet må sendes inn til styret senest 2 uker før årsmøtet avholdes.

Selv om årets årsmøte dessverre ikke kan avholdes fysisk er det likevel viktig at vi samles, slik at vi har alt det formelle på plass for det betydningsfulle arbeidet vi alle står sammen om. Utfyllende program kommer over nyttår.

Vi håper så mange som mulig vil være med på vårt aller første digitale årsmøte.

Meld deg på årsmøte her

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!

Om bedriften
Om kontaktpersonen