Det innkalles med dette til årsmøte for Barnekreftforeningen Buskerud,
lørdag 6. februar 2021 kl 18:00.

På grunn av smittesituasjonen avholdes årsmøtet digitalt. De som ønsker å delta på årsmøtet må melde seg på, og de påmeldte vil i forkant av møtet få en egen e-post med sakspapirer og link som gir tilgang til det digitale møtet. Påmeldingsfrist fredag 22.januar 2021.

Det er familiemedlemskap og personligmedlemskap som har stemmerett i foreningen. For familiemedlemskap har alle familiemedlemmer over 15 år stemmerett. For å kunne stemme ved eventuelle digitale voteringer må det enkelte familiemedlem som ønsker å være med på møtet meldes på, samt logge seg på møtet fra hver sin digitale enhet.

Dagsorden vil være i henhold til Barnekreftforeningens lover. Saker som medlemmer ønsker behandlet av årsmøtet må sendes inn til styret senest 2 uker før årsmøtet avholdes.

Det er fortsatt noen ledige verv i styret, så kunne du tenke deg å lære mer om styrearbeid og bidra til at barn og familier med kreft får en bedre hverdag, ta kontakt med oss!

Selv om årets årsmøte dessverre ikke kan avholdes fysisk er det likevel viktig at vi samles, slik at vi har alt det formelle på plass for det betydningsfulle arbeidet vi alle står sammen om. Utfyllende program kommer over nyttår.

Vi håper så mange som mulig vil være med på vårt aller første digitale årsmøte.

Meld deg på her!

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!

Om bedriften
Om kontaktpersonen