Styret i Barnekreftforeningen Østfold innkaller herved til årsmøte i Barnekreftforeningen Østfold for året 2020.

Årsmøtet avholdes lørdag 13.februar 2021 kl. 14:00 på Litteraturhuset i Fredrikstad.
På Litteraturhuset Fredrikstad har vi leid en stor, romslige sal der det er trygt – og godt innenfor regelverket – å treffes. Vi håper vi kan møtes, men vi legger også til rette for at årsmøtet i sin helhet kan bli digitalt. Endring vil kunne komme på kort varsel i forhold til gjeldene restriksjoner nasjonalt og lokalt.

Saker som et medlem ønskes skal tas opp på årsmøtet, må sendes styret innen 30. januar til [email protected]

Påmelding gjøres i denne linken.
Stemmerett i fylkesforeningene krever at medlemskapet er tilknyttet den aktuelle fylkesforeningen. Stemmeberettiget er familiemedlemmer over 15 år, personlige medlemmer, og støttemedlemmer med styreverv. Det kan ikke stemmes med fullmakter. Velkommen til årsmøte! Med vennlig hilsen Styret i Barnekreftforeningen Østfold.

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!

Om bedriften
Om kontaktpersonen