Den årlige nasjonale sorgsamlingen er en samling for familier som har mistet et barn i løpet av de 3 siste årene, der søsken i skolealder også er velkommen.

Samlingen inneholder fagprogram med ulike foredrag og samtalegrupper, foreldregrupper og søskengrupper, aktiviteter for søsken under foreldrenes program og felles aktiviteter for hele familien. Det blir lagt opp til eget program for ungdom. Disse samlingene er også tilrettelagt for dem som har mistet sitt eneste barn av kreft.

Målet med en slik samling er at alle i familien skal få et godt grunnlag til å mestre livet videre med god hjelp fra erfarne fagfolk  og likepersoner – og unge frivillige.

Familier som ikke har deltatt tidligere vil bli prioritert, men det er fullt mulig å melde seg på om dere har deltatt tidligere og ønsker å delta på nytt. Vi gjør alt for at alle skal få plass.

Hold av datoen! Invitasjon med flere detaljer og påmeldingslink kommer her i løpet av juni måned.

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!

Om bedriften
Om kontaktpersonen