Gaver
Bærum Barneteater er stolte over å presentere den folkekjære og tradisjonsrike fortellingen Dyrene i Hakkebakkeskogen. Vi er så heldige å bli invitert til generalprøven. Her møter du Klatremus, Mikkel Rev, Bestemor Skogmus, Bakemester Harepus og alle de andre morsomme dyrene som vi kjenner så godt. Sted: Sandvika Teater, Kinoveien 2, Sandvika Tid: 11. oktober kl. 17.30 (dørene åpner kl. 17.45) Følgende informasjon må oppgis ved påmelding : 1. Antall personer 2. Navn på alle som ønsker å bli med 3. Alder på barn/ ungdom 4. Telefonnummer til en kontaktperson som skal være med Påmelding til : oslo.akershus@barnekreftforeningen.no Frist : 4. oktober Medlemsfamilien er velkommen, men vi lar venner bli hjemme. Ved evt. stor pågang, må vi foreta prioriteringer. Alle får svar på om de har fått plass etter påmeldingsfristen har gått ut. Etter forestillingen får barna møte skuespillerne! Vennlig hilsen Barnekreftforeningen Oslo og Akershus

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud.
Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk for alle som er med og støtter!

Familiemedlemskap - kr. 250 per år (Registrer foresattes navn som hovedmedlem)
Personlig medlemskap- kr. 200 per år
Støttemedlemskap- kr. 250 per år