Gaver

Vi møtes for en hyggelig prat og vi bringer med nystekt pizza og drikke. Kanskje vi kan hjelpe dere med noe? Vi kan fortelle litt om oss, og hva vi gjør. Vi er der for dere. Alle foreldre til barn/ungdom med kreft er hjertelig velkomne uavhengig av diagnose og avdeling dere ligger på.

Vi som er tilstede er selv foreldre som har, eller har hatt barn med kreft og som ved hjelp av våre erfaringer kan gi støtte, lytte til og hjelpe deg som har et barn med kreft.

Målet vårt med samtalen er at du skal få mulighetene til å stille spørsmål og få vite om hvordan Barnekreftforeningen kan støtte deg i den vanskelige tiden under behandlingen og etter avsluttet behandling. Alt som skjer mellom likepersonen og den som får hjelp er konfidensielt. Alle likepersoner har underskrevet et taushetsløfte, har gjennomgått kurs og jobber frivillig. I Trøndelag arrangerer vi pizzakvelder kl 19-22 hver 14 dag på St. Olav Hospital.

Du er hjertelig velkommen

Passer ikke denne datoen, så er vi tilgjengelig på samme sted og tidspunkt på følgende datoer høsten 2019:
6. august
20. august
3. september
17. september
1. oktober
15. oktober
29. oktober
12. november
26. november
10. desember

Har du spørsmål?
Ta gjerne kontakt med vår likepersonskoordinator Espen Tøndel
10.styret.trondelag@barnekreftforeningen.no

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud.
Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk for alle som er med og støtter!

Familiemedlemskap - kr. 250 per år (Registrer foresattes navn som hovedmedlem)
Personlig medlemskap- kr. 200 per år
Støttemedlemskap- kr. 250 per år