Gaver

Nina Lunde Lidal fra Hammond Blomster i Porsgrunn kommer til lokalet vi skal være på, hun har med seg alt vi trenger. Dere kan velge mellom å lage hjertekrans eller blomsterkrans (rund krans), fint hvis dere sier ifra på påmeldingen hvilken krans du/dere vil lage. Kanskje dere kommer to personer og vil lage en av hver? Og hvis noen vil ha med noen pynt hjemmefra er dette selvfølgelig lov.

Lokalet er Eckholdt AS, Floodmyrvegen 12, 3946 Porsgrunn. Dette er i nærheten av Telemarksporten ved E-18, på Enger industriområde.

Tidspunktet er mandag 2.desember kl.18-21, vi holder på til kransene blir ferdig. May Lisbeth og Petter Eckholdt holder lokalet for oss.

Det blir bestilt pizza og kjøpt inn til brus/kaffe for anledningen.

Gi beskjed til 41807820 eller rukratze@online.no innen mandag 25 november på hvor mange dere blir og hvilken krans dere ønsker å lage.

Vi gleder oss til å treffe dere alle sammen, og håper så mange som mulig har anledning til å komme.

Stooor klem fra Rune og Mette

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!

Familiemedlemskap kr. 250 per år (registrer foresattes navn som hovedmedlem)
Personlig medlemskap kr. 200 per år
Støttemedlemskap kr. 250 per år