Gjennom et tilrettelagt aktivitetstilbud med fokus på mennesker og hva du kan oppnå, har vi siden 1983 bidratt til mestring og livskvalitet. Under Barnas Ridderuke fokuserer vi på grunnleggende skiferdigheter og inviterer til en magisk uke i januar for barn i alder 10 til 16 år.

Det er ingen krav til forhåndskunnskap. Vi hjelper deg i gang med ulike skiaktiviteter med hjelp av kyndige instruktører. I trygge rammer vil du oppleve mestring og glede i fellesskap. Og vi lover deg at du får en uforglemmelig uke.

Barnas Ridderuke gjennomføres som en leirskole hvor studenter fra utdanningsinstitusjonen bor sammen med deltagerne i egne hytter i en hyttelandsby. Det bor 2 studenter og 3 deltakere i hver boenhet. I løpet av uken skal deltagerne sammen med studentene planlegge dagen, kjøpe inn og tilberede maten, holde orden og legge tilrette for både sosiale og idrettslige aktiviteter i løpet av uka.

Les mer og søk om plass her!