Vi hadde planlagt å arrangere foreldreweekend med årsmøte og medlemsmøte på Sola Strand Hotel den 5. februar. Med bakgrunn i covid-19 reglene og situasjonen vi er i, har styret i Barnekreftforeningen i Rogaland besluttet å gjennomføre årsmøte digitalt.

Selv om årsmøte også i år blir avholdt digitalt så håper vi at flest mulig kan sette av tid, logge på og delta via Teams. Dato vil fortsatt være 5.februar, men mulig vi flytter det et par timer frem. Dette kommer vi tilbake til. Vi avslutter møte i år som i fjor med Kahoot og kjekke premier.

Styret synes det er veldig kjedelig at vi nok en gang må avlyse foreldreweekend. Vi ønsker derfor å heller flytte foreldreweekend og medlemsmøte til midten av mars. Vi håper at innen den tid så er smittetrykket lettet og at vi kan samles med et flott program inkludert middag, sosialt på kvelden og selvfølgelig overnatting for de som ønsker det. Påmelding legges ut i løpet av neste uke. Vi gleder oss til å møte alla sammen!

Plan blir da som følger:

• Digitalt Årsmøte – 5. Februar
  • Foreldreweekend, medlemsmøte og sosialt på Sola Strand Hotel – Midten av mars