Denne dagen skal vi kose oss! Sammen skal vi utforske gården og alle dyrene de har der! Det er en kjempefin kafe der man kan kjøpe mat, eller man kan ta med kakao og kaffe på termos og grille sine egne pølser på bålet inne i lavvoen vi disponerer denne dagen :) Vi skal ri på snille hester og vi får lov å kjøre hundespann!

Likepersoner tar imot dere ved inngangen kl 1130, og deretter er det lov å utforske på egen hånd. Lavvoen er vår denne dagen og der vil likepersoner fra foreningen befinne seg hvis man vil varme seg på bålet, ønsker en prat eller man lurer på noe.

Vi anbefaler alle å ta med klær etter vær og la finstasen være hjemme denne dagen :)

Er du nysgjerrig på Bergvang går så har de en fin hjemmeside med mye info: https://bergvang.no/apen-gard

Det er ingen egenandel på akkurat dette arrangementet, annet enn reisen til og fra.

Det er kun registrerte medlemmer som har anledning til å melde seg på dette arrangementet, så bestemødre, tanter, onkler og kamerater blir hjemme denne dagen (sjekk at hele familien er registrert som medlemmer på din side, vi mistenker at ikke alle søsken/familie er registrert. Medlemmer i samme familie må ha samme bostedsadresse). Sjekk at dere har betalt kontigent før påmelding.