Vi gleder oss til å ta i mot syke barn, søsken og foreldre til et ferieopphold som kan oppsummeres med glede, nye vennskap, opplevelser og øyeblikk som rører hjertet mer enn ord kan beskrive. Gjennom sosiale aktiviteter, utflukter, faglig påfyll, leik og mestringsopplevelser kan vi garantere et opphold som både barn og voksne vil trives i.

Det blir også tid for å bare være sammen som familie. Om en ønsker å bade i bassenget, sitte i en av de mange tv-stuene eller oppleve Bergstaden for å nevne noe.

Med oss under oppholdet har vi også med oss fantastiske ungdommer som tilrettelegger for leik og samhold i gymsalen og gir foreldre mulighet til å senke skuldrene og nyte en kaffekopp i ro og fred.

Unicare Røros er et moderne og fint anlegg med treningsrom, basseng, gymsal, aktivitetsrom, vaskerom og tv-stuer blant annet.

Unicare Røros har eget kjøkken som leverer alle måltider.

Endelig program blir sendt ut til påmeldte som får bekreftet plass under årets Ferie med mening.

Har du spørsmål om arrangementet, så ikke nøl med å ta kontakt med fylkesforeningene i Møre og Romsdal eller Trøndelag.

Egenandel er kr 250,- per familie. Påmelding innen 31. mai.

VELKOMMEN!

Påmeldingsskjema