Kjære alle sammen,

Bli med på vår spennende organisasjonskurs i Barnekreftforeningen! Årets kurs er digitalt og delt inn i fire deler. Vi har også imponerende eksterne foredragsholdere som vil inspirere og lære deg verdifulle ferdigheter. Sikre din plass nå og bli en enda mer effektiv, samtidig som vi sikrer at det blir et enda bedre samarbeid internt i styrene og at alle føler seg trygge og kompetente i sine roller. Etter påmelding vil du få mer informasjon om foredragsholderne.

1) Introduksjon og teamarbeid, onsdag - 13.mars 2024 fra kl 19:00 - 20:30

2) Styrearbeid, onsdag - 20.mars 2024 fra kl 19:00 - 20:30

3) Systemer, onsdag - 17.april 2024 fra kl 19:00 - 20:30

4) Kultur og kommunikasjon, onsdag - 24.april 2024 fra kl 19:00 - 20:30

Vi legger vekt på interaktivitet og samarbeid gjennom gruppearbeid og erfaringsutveksling, og for å gi deg den mest inspirerende og kunnskapsrike opplevelsen har vi også sikret oss eksterne foredragsholdere. Disse ekspertene, anerkjent innen sitt felt, vil dele sin innsikt og bidra til å berike ditt styrearbeid.

Dette kurset er ikke bare en mulighet til å lære, men også en mulighet til å vokse og utvikle deg. Vi ser frem til å ha deg med oss, og etter påmelding vil du få ytterligere informasjon om våre foredragsholdere. Ikke gå glipp av denne sjansen – meld deg på nå!

Last ned vedlegg