Buskerud

Jentebølgen 2018, påmeldingsfrist 15.mai !til toppen

Jentebølgen i Drammen arrangeres av Sturla Friidrett, og Barnekreftoreningen Buskerud stiller eget lag. Vil du være med å løpe/gå jentbølgen med oss? I fjor var vi ca 150 flotte jenter som stilte til start og bidro til å farge løypa rød. Vi er stolte og ydmyke over alle som løper på lag med oss. Vi vil med dette sette fokus på våre verdier HÅP - MOT - STYRKE -GLEDE for kreftsykebarn og deres familier.

Jentebølgen Drammen er på 5 km, for jenter i alle aldre, enten du går eller løper og arrangeres av Sturla Friidrett som mottar påmeldingsavgiften. Å delta i et stort lag gir en god fellesskapsfølelse og masse glede ved at familie, venner, bekjente, sykepleiere, barn under behandling, ferdigbehandlede barn og foreldre som har mistet sitt barn i kreft deltar på laget vårt. Klarer du ikke å være med rundt løypa, bli med å heng på standen vår :-)

Utfordre venninner og kollegaer til å bli med på en Jentetur rundt Drammenselva og bidra til å skape et av Norges beste mosjonsløp og samtidig løpe for en god sak.

Alle utgifter betales til oss, og vi ordner påmelding til arrangør Sturla Friidrett. Vi ønsker at alle som løper for oss har på seg vår t-skjorte. De som allerede har en fra i fjor bruker denne og nye løpere kan kjøpe t-skjorten for NOK 250,-. For at vi skal få bestilt t-skjorter i tide, så må de bestilles innen 1. mai. Etter denne fristen kan vi ikke love at du vil få den størrelsen du ønsker, men t-skjorte vil du få.

Ønsker du å melde på flere løpere via et firma, send oss infoen under på mail buskerud@barnekreftforeningen .no

Praktisk info:
Jentebølgen 30. mai 2018 på Bragernes Torg
Oppvarming kl. 18.00 og løpet starter kl. 18.30
Henting av startnummer på vår stand på torget fra kl. 16:00

Vipps: 12961
Kontonummer: 2220.12.11569

Påmelding via følgende link: https://goo.gl/forms/DSKmE91hIEJvS5Iw2

Kinoforestilling Den kjempestore pæratil toppen

Våre medlemmer har fått invitasjon til å være med oss på kino den 27/5. (Egen forestilling i Hønefoss den 10/6).

Sammen skal vi se "Den kjempestore pæra", en familiefilm som er tillatt for alle. Vi har en kinosal for oss selv slik at også de barna som må skjermes kan vre med. Dette betyr mye for foreningen, at alle skal få mulighet.

Kinogjengerne får i tillegg til billett også popcorn og brus, som hører med :)

Vi gleder oss!

(919) 02099