Hedmark

Årsmøte 2015til toppen

Vi inviterer til årsmøte og en helg full av aktiviteter på Savalen Fjellhotell 6-8 februar 2015. Her er det mange aktiviteter for alle og enhver, som: Spa basseng, langrenn, slalom, skøyter, kanefart, hundekjøring, snøscootersafari, isfiske m.m. Vi skal også besøke julenissen og få julegrøt.

Program og invitasjon sendes pr post til alle våre medlemmer. Påmelding sendes til hedmark@barnekreftforeningen.no innen 1. januar 2015. Skriv hvor mage dere er, alder og når dere regner med å ankomme (fredag ettermiddag/kveld)

SOMMERFEST!

25. mai er vi invitert til en stor utendørs sommerfest av Barnekreftforeningen i Oslo & Akershus, på gresset ved siden av Rikshospitalet. DJ Broiler, Atle Pettersen, Omer Bhatti, Henrik fra Mgp jr, mange dansere, kanskje Superbarna og mange flere kommer for å underholde oss.

SOMMERFEST! - les hele saken

The Attacking Viking Challenge 2014

Fredag 13. juni inviteres vi til Telenor Arena på Fornebu til en sykkelfest med Norges fremste alpint utøvere. Aksel, Kjetil, Henrik, Aleksander, Leif, Lotte, Mona & Nina, Ragnhild, og mange, mange flere... I tillegg vil vi i Barnekreftforeningen Hedmark stille eget lag som skal ta opp kampen med denne gjengen.

The Attacking Viking Challenge 2014 - les hele saken

Togtur til Trondheim!

Jernbanepersonalets Turkomié innviterer oss alle i Barnekreftforeningen til Trondheim på togtur 25-28 september. Program, informasjon og påmelding kommer etterhvert :)

LEIRSKOLE!

I høst skal vi på leir :) Vi drar til Hanestad på Bjøntegaard Leirskole helga 29-31 august. Her blir det mange aktiviteter å prøve seg på. Hanestad ligger ved riksvei3 ca 12 mil og 2 timer nord for Elverum. Leirskola ligger på vestsiden av veien, like inntil jernbanestasjonen og er skiltet fra veien. Vis a vis bensinstasjonen.

LEIRSKOLE! - les hele saken

55 mil på sykkelsete

Dragons-spilleren Ørjan Mikkelsen syklet Trondheim-Oslo for Team Hockey mot kreft.

55 mil på sykkelsete - les hele saken

LEGOLAND :)

8-11 mai i år drar vil til Legoland. Vi tar fly fra Gardermoen torsdag kveld, og skal bo på Lalandia like utenfor Legoland. Lalandia har også skandinaviast største badeland, og vi får egne "hytter" med plass inntil 6 personer.

LEGOLAND :) - les hele saken

INNKALLING: Årsmøte 2014!

Velkommen til familiehelg i Trysilfjellet. Alle medlemmer i Barnekreftforeningen i Hedmark innviteres til Radisson BLU Trysil fra fredag 31. januar til søndag 2. februar 2014. Det blir muligheter for mange aktiviteter hele helgen. Bading, bowling, kino, ski med mere. Eventuelt ski og heiskort må dere ordne selv. Ankomst fredag innen 18:00. Middag serveres kl 19:00 Etterfulgt av quiz, lek og info om resten av helgen.

INNKALLING: Årsmøte 2014! - les hele saken

Dyreparken i Kristiansand!

I høstferien drar vi til Kristiansand, og besøker dyreparken. Vi kjører egne biler og drar torsdag 10. oktober med hjemreise 13. oktober. Overnatting på sjørøverhotellet i Abra Havn, som er en landsby ved parken. Der får hver familie egen leilighet med oppholdsrom, kjøkken, soverom og bad. Vi legger opp til en eksotisk opplevelse i dyreparken, der vi får være med på foring av aper, krokodiller med mere. Møte med tiger, slangeskrekk og mye mere.

Dyreparken i Kristiansand! - les hele saken

Motorsportsdag!

Mandag 20. mai (2. pinsedag) er Barnekreftforeningen invitert av Motorsport Experience til en fartsfylt dag på Rudskogen motorsenter. Her får vi muligheten til å sitte på med profesjonelle førere i mange heftige banebiler og sportsbiler som f.eks Porsche, Ferrari, Lamborghini med mere :)

Motorsportsdag! - les hele saken

THE ATTACKING VIKING CHALLENGE

Attacking Viking Challenge foregår i år på Fornebu fredag 7. juni. Dette er en konkuranse fra alpintgruppa i Norges Skiforbund, og flere kjente utøvere kommer og sykler. Jo lengere de sykler, jo mere penger får Barnekreftforeningen fra alpintlandslaget sine sponsorer. Så det er viktig at flest mulig kommer og heier de fram.

THE ATTACKING VIKING CHALLENGE - les hele saken

Ungdomstur til Trysil

Vi har leid en 14 sengs storhytte sentralt i alpinbakken, og inviterer deg som går i 8. klasse eller høyere med på en spennende helg 12.-14. april i Trysilfjellet. :)

Ungdomstur til Trysil - les hele saken