Møre og Romsdal

Invitasjon til Skvadrontur til Paris - påmeldingsfrist 25. mai!

Luftforsvarets Skvadron 335 og Barnekreftforeningen har den store glede av å kunne invitere dere til Skvadronstur til Disneyland i Paris, 12.-15. september 2019. Klikk videre for link til påmelding og legeerklæringsskjema. Sistnevnte må fylles ut for at påmelding blir vurdert.

Invitasjon til Skvadrontur til Paris - påmeldingsfrist 25. mai! - les hele saken

Ferie med Mening 2019

Vi inviterer med dette alle aktuelle medlemsfamilier i Trøndelag og i Møre og Romsdal til fantastiske Røros, og Ferie med Mening! For 19. året arrangeres denne viktige og fantastiske ferieuken for både barn og voksne! Nytt av året er at vi har flyttet arrangementet til Røros, og datoene er 16.-21.juli. På nettsiden for Ferie med Mening på Røros kan du se hva uken dreier seg om. Du finner både informasjon og påmeldingsskjema her.
GÅ TIL DENNE LINKEN: https://sites.google.com/view/roros2019

Følg oss via Facebook!

Det meste som skjer i Møre og Romsdal finner du på vår åpne Facebook-side! Du trenger ikke å være registrert der for å se innholdet. Her finner du nyheter, bilder og annen informasjon. Lik og del gjerne siden vår viss du har Facebook-konto!

(919) 02099

Postadressetil toppen