Østfold

Skvadrontur til Eurodisney Paris i September

Barnekreftforeningen Østfold har den glede å inviterer våre medlemmer på skvadrontur 2015 til Paris og Euro Disney.

Barnekreftforeningen Østfold og Barnekreftforeningen Oslo og Akershus i samarbeid med Luftforsvarets skvadron 335 inviterer til Skvadrontur 10-13 september 2015. •
Vi har i år fått tildelt den årlige skvadronturen, og har den store glede av å kunne invitere dere på skvadrontur til Euro Disney i Paris. Forsvaret med Skvadron 335 stiller med Hercules-fly.
Avreise: Torsdag 10. september (ettermiddag) fra Rygge militære flyplass med Hercules-fly.
Hjemreise: Søndag 13. September (kveld) fra Paris med Hercules-fly.
Oppholdet er sterkt subsidiert. Hercules-flyet dekkes av forsvaret, mens fylkesforeningen dekker mot en egenandel hotell, inngangsbilletter Disney, transport i Frankrike, felles middag torsdag og fredag kveld samt matkuponger lørdag og felles lunsj søndag. • Kan avvike noe, nærmere info kommer.
Hercules-flyet er ikke det mest behagelige å reise med grunnet masse støy, lite bevegelsesmuligheter samt dårlige toalettmuligheter. Vi anbefaler derfor at barna er over 4 år. Flyturen tar ca 3 timer.
Legeerklæring kreves for alle under behandling for kreft samt seneffekter • Det vil være med 2 sykepleiere på turen. En i fra Østfold og en i fra Oslo.
Turen er ment for alle våre medlemmer, men barnefamilier (med barn under 18 år) vil bli prioritert. Ved stor pågang vil prioritering være nødvendig. Slik at de som melder seg på må være klar over at det kan bli fordelt slik at kun det syke barnet/søsken til mistet kan reise med en foreldre. Fordelingen vil gjøres i fylkesstyrene med utgangspunkt i Barnekreftforeningen sine vedtekter etter kategorier nevnt under: Vi trenger hurtig tilbakemelding for videre planlegging i forhold til reiseselskapet som skal organisere reisen. Når påmeldingsfristen er utløpt vil de som har fått plass få tilbakemelding på dette sammen med kontonummer for innbetaling av egenandel. Egenandel skal være innbetalt innen 6 uker fra mottatt plass.
Alle påmeldte har eget ansvar for reise og opphold. Alle deltakende må dekkes av egen reiseforsikring. Egenandel vil ikke bli refundert ved avbestilling.
Ved ikke oppmøte må man være forberedt på å dekke Barnekreftforeningen sine kostnader.
De som ikke har betalt innenfor den oppgitte fristen vil miste plassen sin. Plassen vil da bli tildelt neste familie på listen. Her opereres det med ventelister.
Prioriteringer/Egenandeler:
Under behandling for kreft: Barn kr: 0.- Foreldre/foresatte pr stk kr: 1 000.- Søsken under 18 år pr stk kr: 750.-
Mistet siste 2 år: Foreldre/foresatte pr stk kr: 1 000.- Søsken under 18 år pr stk kr: 750.-
Ferdigbehandlet med seneffekter eller mistet for mere enn 2 år siden: Barn kr: 500.- Foreldre/foresatte pr stk kr: 1 500.- Søsken under 18 år pr stk kr: 750.-
Øvrige: Barn kr: 1 000.- Foreldre/foresatte pr stk kr: 2 000.- Søsken under 18 år pr stk kr: 1 000.-
Vi ønsker følgende tilleggsinformasjon: Legeerklæring. (Skjema blir tilsendt ved påmelding). Legeerklæring må leveres for at søknaden skal vurderes. (Det er viktig at all informasjon fylles ut!)
For spørsmål ta kontakt med Barnekreftforeningen Østfold. E-post: begbyann@icloud.com Tlf: 95181755.
Vi samarbeider med et reisebyrå på dette arrangementet og søknad om deltakelse på skvadronturen gjøres direkte til reisebyrået her http://tiny.cc/pjotwx
innen den 27 April 2015.
Barnekreftforeningen Østfold