Østfold

Sommertur til Rønbjerg i Danmark

Invitasjon

Sommertur til Danmark 11-14 August 2016

Barnekreftforeningen Østfold har gleden av å invitere våre familiemedlemmer til familietur til vakre Danmark og Rønbjerg Ferie Resort.

Invitasjon

Sommertur til Danmark 11-14 August 2016

Du finner flere bilder og mer informasjon her: http://ronbjerg.dayz.dk/

Rønbjerg har mange aktiviteter for store og små:

 Stort subtropisk badeland med vannrutsjebaner, bølgebasseng mm.

 Lekeland

 Sportshall med badminton, bordtennis, volleyball, squash, mm.

 Ute finns fotballbaner, beachvolleyball, golf, hoppeputer, minigolf, klatrevegg, tennis og mye mer.

 Wellness-avdeling.

 Flere spisesteder, butikker.

Avstand til nærmeste by: Løgstør 15 km. Det er 45 minutter med bil til Aalborg.

Reiseinfo:

Utreise Larvik – Hirtshals Torsdag 11. august 2016 kl 08:00

Hjemreise Hirtshals – Larvik Søndag 14. august 2016 kl 12.45

Program:

Torsdag 11. august

Du finner fergetider mellom Moss-Horten her.

Vi møtes i Larvik senest kl 06.45 på høyre side før vi kommer frem til billettlukene. Der vil vi levere ut billetter til hver familie. Vi satser ikke på felleskjøring når vi kommer over til Danmark. Det er greit at alle tar denne turen i eget tempo, og mange skal sikkert handle litt på veien. Når dere kommer frem til Rønbjerg, sjekker dere inn på deres eget navn i resepsjonen. Hyttene ligger samlet, så vi sees der. Pizza og alkoholfri drikke serveres kl.19.00, nærmere beskjed kommer underveis.

Fredag 12.august

Fredag vil det ikke være noen organisert aktivitet og familiene bestemmer selv hva de ønsker å fylle dagen med. Det finnes mange aktiviteter og muligheter på Rønbjerg. De som vil, møtes til grilling kl.19.00, vi bestiller griller så det trenger dere ikke å ordne selv. Familiene ordner seg selv i forhold til mat og drikke.

Lørdag 13.august

Det vil bli arrangert aktiviteter i løpet av dagen og på kvelden møtes vi til felles bespisning. Det er obligatorisk oppmøte på felles aktivitetene.

Søndag 14.august

Hjemreise Hirtshals – Larvik 14. august 2016 kl 12:45

Vi møtes ved ferja i Hirtshals senest 11.30

Praktisk informasjon

Barnekreftforeningen betaler reise t/r Larvik/Hirtshals med opphold i hytte med sengeplass til 4 personer (det kan også ligge to stykker i stuen) for alle barnefamilier. Dersom en reiser uten barn, vil det tilkomme en egenandel pr. person på kr 1000,-. Hyttene har alle fasiliteter med kjøkkenutstyr, kjøleskap, tv, dyner og puter. Dynetrekk, laken, putevar og håndklær har man selv med, eller det kan leies mot et tillegg (familien betaler selv). Husk også å ta med badehåndklær og kjøkkenhåndklær, såper og oppvaskmiddel. Inngang til subtropisk badeland er inkludert.

Egenandel er all kjøring med bil, ferge Moss-Horten t/r, samt mat på hele turen og under oppholdet. Pizzaen på torsdag og middag lørdag kveld dekkes av Barnekreftforeningen. Noen av aktivitetene på Rønbjerg koster penger, og dette må familiene selv dekke.

Som for alle innbydelser/arrangementer i Barnekreftforeningen Østfold er det en forutsetning at medlems-kontingenten og evt. annet økonomisk utestående i foreningen er betalt. Turen gjelder Barnekreftforeningen Østfold sine familiemedlemmer.

Blir man forhindret fra å delta på turen, må dette informeres om umiddelbart. Familien må selv ordne legeerklæring og få en faktura fra Barnekreftforeningen slik at en får igjen penger fra eget forsikringsselskap.

Før avreise til og fra Danmark vil alle få et bookingnummer fra oss. Dette må dere selv sørge for å ha mottatt slik at dere kommer dere kommer dere frem og tilbake. Turen er bestilt som en gruppetur, så eventuelle endringer og spørsmål må gå gjennom foreningen. Evt. ring Marit telf 91360294.

Adresse Rønbjerg: Dayz Rønbjerg Livøvej 80 DK-9681 Ranum

NB: Alle må huske reiseforsikring og fylle ut E-111 skjema.

Søknadsfrist: 3. juni 2016 til: ostfold@barnekreftforeningen.no Oppgi fullt navn, adresse og fødselsdato på alle i familien som melder seg på + registreringsnummer på bil. (Bil max høyde 2 m, hvis annet, MÅ vi ha beskjed ved påmelding)

Vi håper alle får en kjempefin tur!

Vennlig hilsen Barnekreftforeningen Østfold

(919) 02099