Gaver

Din gave kan være med på å gjøre en forskjell for familier som er rammet av barnekreft, og ta oss ett steg nærmere målet om at ingen barn skal dø av kreft.

Julegave bedrift

Takket være støttespillere som deg, kan vi drive forskningen fremover. Din gave er livsviktig og gir håp til våre barn. Forskere vet fortsatt for lite om årsaker til at barn får kreft. Vi vet at forskning på barnekreft fører til enda bedre behandling slik at flere overlever og får mindre seneffekter, og dermed et bedre liv etter kreft.

Bli med og gi en julegave for fremtiden du også og les mer om måtene du kan støtte oss på.

Fast giver

Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og komme nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft. Din støtte kan gjøre det mulig. Som fastgiver mottar du en giro fra oss en gang i måneden.

Engangsgave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Dette kan du gjøre ved å fylle ut skjema her, eller Vipps til 02099 eller via kontonummer: 7058 09 33333

Julekort

Sender du ett av disse fine julekortene sprer du dobbel glede. Dine kunder og kollegaer får en hyggelig julehilsen, samtidig som dere bidrar til at flere barn og unge kan bli friske fra barnekreft.

Kjøp dine julekort her

Gullsløyfe

Visste du at gullsløyfen er det internasjonale symbolet for barnekreft? Sløyfen ble laget i gull siden gull er et av de edleste og verdifulle metallene vi har.

Gave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft. Tusen takk!

Gi nå