Din gave kan være med på å gjøre en forskjell for familier som er rammet av barnekreft, og ta oss ett steg nærmere målet om at ingen barn skal dø av kreft.

Julegavekort

Vil du gi bort en julegave for fremtiden til noen du er glad i? Når du kjøper et julegavekort hos oss, gir du dobbel glede. Den som får kortet mottar en hyggelig julehilsen, samtidig som dere bidrar til at flere barn og unge kan bli friske fra barnekreft. Kortet kan mottas som en digital hilsen, eller du kan få et kort i posten med flotte illustrasjoner fra kunstneren Fam Irvoll.

Kjøp julekort

Send et flott julekort til en du er glad i samtidig som du støtter Barnekreftforeningens arbeid med å bekjempe barnekreft. Kortet har flotte illustrasjoner fra kunstneren Fam Irvoll.

Bli med på årets bakekonkurranse

Julen er en tid for hygge, familie og god mat. For å spre litt ekstra glede og oppmerksomhet rundt saken vår i jula, håper vi du blir med på vår bakekonkurranse "bak for meg" i adventstiden. Når du melder deg på mottar du oppskrift, kakemal, diplom og det du trenger for å komme i gang. Hver mandag i adventstiden mellom 30.nov og 21. des trekker vi tre heldige vinnere som får flotte premier fra blant annet Cacas, Dr.Ouetker og Espresso House.

Fast giver

Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og komme nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft. Din støtte kan gjøre det mulig. Som fastgiver mottar du en giro fra oss en gang i måneden. Du kan også velge å bli fastgiver via Vipps.

Julegave bedrift

Takket være støttespillere i næringslivet, kan vi drive forskningen på barnekreft fremover. En gave fra din bedrift kan gjøre livsviktig forskning mulig og gir håp til våre barn. Vi vet at forskning på barnekreft fører til enda bedre behandling slik at flere overlever og får mindre seneffekter.

Sammen kommer vi ett steg nærmere målet om at ingen barn skal dø av kreft.

Her kan du også få kjøpt julekort til dine kunder og ansatte.

Gi en julegave for fremtiden!

Gave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft. Tusen takk!

Om gaven
Om deg