Tro, håp og kjærlighet - fotoutstilling av barn med kreft i Oslo

Barnekreftforeningen ønsker å skape økt bevissthet hos befolkningen om kreft hos barn og ungdom. Barnekreftmåneden åpnes med en vakker fotoutstilling på SALT i Oslo fredag 31.august. Prisbelønnet fotograf, André Clemetsen, har laget en utstilling av barn med kreft i samarbeid med Barnekreftforeningen.

Utstillingen «Tro, håp og kjærlighet» åpner for publikum fredag 31.august klokken 17.00. Det blir offisiell åpningsseremoni kl 18.00, med opptredener av en av Norges fremste fiolinister, Catharina Chen, og danser Linn Hamnvik.

Verdens beste portrett.
Tristan på 7 år, er et av barna som har vært med på fotoprosjektet. Bildet av Tristan vant prisen for beste portrett i PX3, verdens største fotokonkurranse.

Familiearrangement
Utstillingen er del av et familiearrangement for å sette fokus på barnekreft. Møt opp med hele familien. Det blir profesjonelle ansiktsmalere, gullsløyfetatovering og smykkeverksted. Angementet holder åpent  hele helgen. I tillegg til utstillingen er det håndtverksmesse på SALT og mulighet til å kjøpe mat fra bodene.

Åpningstider:

Fredag kl. 17-21