Gi en gave

Ved å støtte, gir du kreftsyke barn og deres familier gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid.

Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft.

Det er bare mulig ved at du støtter vårt arbeid. Tusen takk!

SMS: Send kodeord Gave til 02099 og gi 150 kr.
    GAVEKONTO: 7058 09 33333

Når et liv går tapt er det mange som hedrer minnet til en nærstående med en minnegave til Barnekreftforeningen. Minnegaver ønskes oftest istedet for blomster. Å gi en minnegave til Barnekreftforeningen bidrar til at flere barn og ungdom kan overleve kreft.

Minnegaver kan gis på kontonummer, ved å fylle ut underliggende skjema eller ved å starte egen innsamling.

Konto
    Minnegaver kan gis til  konto 7058 09 33333. I kommentarfeltet må du skrive navn på avdøde, og hvem som gir gaven. Skrive så mye kontaktinformasjon til pårørende som du får plass til, så vi kan sende en takk og liste over givere. Hilsen blir fra kontoeier navn med mindre du skriver noe annet.

Skjema
    Alle som ønsker å gi kan fylle ut underliggende skjema.

Egen innsamling
    Ønsker dere å starte deres egen innsamling kan dette gjøres via Min innsamling,

Her kan alle legge igjen en hilsen, og dere kan enkelt følge med på hvor mye som er samlet inn. Innsamlingen kan også spres på sosiale medier.

Hvis du ønsker at Barnekreftforeningen sender en takk i posten, trenger vi navn og adresse på nærmeste pårørende, samt navnet på den som hedres, og tid og sted for begravelsen/minneseremonien.

Ønsker du annonse?

Barnekreftforeningen kan sette inn en annonse i en valgfri avis etter begravelsen. Gi oss beskjed på e-post kontakt@barnekreftforeningen.no eller telefon (919) 02099 hvis dette er ønskelig.

Mange ønsker en innsamling til et godt formål i stedet for gaver når de f.eks runder år.

Jubileumsgaver kan gis på gjennom å opprette en bursdagsinnsamling på Facebook, gjennom Min innsamling på våre nettsider, til vårt kontonummer, eller ved å fylle ut underliggende skjema.

Facebook-innsamling
    En enkel måte å samle inn penger på, og man kan legge ved en hilsen. Trykk her for å komme til vår innsamlingsside på Facebook.

Min innsamling
    Ønsker dere å starte deres egen innsamling kan dette gjøres via Min innsamling, her kan dere enkelt følge med på hvor mye dere har samlet inn, i tillegg gir det mulighet for å legge igjen en hilsen.

Konto
    Penger som samles inn under en evt feiring kan settes inn på konto 7058 09 33333. Merk beløpet med anledning, samt navn og adresse på den som feires.

Skjema
    Alle som ønsker å gi kan fylle ut underliggende skjema.

Vi gjør oppmerksom på at gaver over kr. 500,- er fradragsberettiget. Send oss da fødsels- og personnummer eller organisasjonsnummer for bedriftsgaver - slik at vi får sendt nødvendig dokumentasjon som kan legges fram for skattemyndighetene.

En testamentarisk gave til Barnekreftforeningen er en fin måte å la engasjementet for din hjertesak leve videre etter at man går bort. En testamentarisk gave kan gis gjennom et testament eller en annen formell benevning. En testamentarisk gave er en finansiell beslutning som tas med tanke på veldedige ønsker og verdier. Ved å gi en testamentarisk gave til Barnekreftforeningen kan man bidra til å bekjempe barnekreft, og la sitt hjerte banke videre for barn og ungdom med kreft, også i fremtiden.

Se mer om hvordan du kan gi en testamentarisk gave

Det gode testamentet

Det finnes mange gode grunner til å skrive testament. En testamentarisk gave er en fremtidig gave som gis via et testament eller en annen formell benevning. Ved å gi en  testamentarisk gave til Barnekreftforeningen kan man bidra til å bekjempe barnekreft, også etter at man selv er borte.

Det gode testamentet - les hele saken

(919) 02099

Postadressetil toppen