Gi en gave

Støtt Barnekreftforeningentil toppen

Ved å støtte, gir du kreftsyke barn og deres familier gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid.

Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft.

Det er bare mulig ved at du støtter vårt arbeid. Tusen takk!

SMS: Send kodeord Barnekreft til 2160 og gi 100 kr, for fastgiver bruk kodeord bkffast
    GAVEKONTO: 7058 09 33333

Noen ønsker minnegave til barnekreftsaken i stedet for blomster i forbindelse med begravelsen. Det å gi et bidrag til å skape bedre forhold for andre som rammes av kreft kan være med på å hedre den som har gått bort. Minnegaver kan gis til  konto 7058 09 33333. Merk beløpet med anledning, slik at vi får formidlet vår takknemlighet til de etterlatte ved takkebrev/-annonse.

Ønsker dere å starte deres egen innsamling  kan dette gjøres via Min innsamling, her kan dere enkelt følge med på hvor mye dere har samlet inn, itillegg gir det mulighet for å legge igjen en hilsen.

Mange ønsker en innsamling til et godt formål i stedet for gaver når de f.eks runder år.
    Penger som samles inn under en evt feiring kan settes inn på konto 7058 09 33333. Merk beløpet med anledning, samt navn og adresse på den som feires.

Vi gjør oppmerksom på at gaver over kr. 500,- er fradragsberettiget. Send oss da fødsels- og personnummer eller organisasjonsnummer for bedriftsgaver - slik at vi får sendt nødvendig dokumentasjon som kan legges fram for skattemyndighetene.

Ønsker dere å starte deres egen innsamling kan dette gjøres via Min innsamling, her kan dere enkelt følge med på hvor mye dere har samlet inn, i tillegg gir det mulighet for å legge igjen en hilsen.

02099

02099