Gaver

Bedrift

Bli med oss og bekjemp barnekreft!

Vi ønsker å samarbeide med din bedrift for å oppnå resultater for fremtidens barn og ungdom som rammes av kreft. Vår målsetning er at ingen barn skal dø av kreft og til det trenger vi næringslivets støtte.

Vi tilpasser samarbeidet til din bedrift

Ved å inngå et samarbeid med Barnekreftforeningen kan vi tilby synlighet og anerkjennelse av din bedrift i våre kanaler. Deres engasjement vil skape positivitet og glede blant de ansatte som får muligheten til å gjøre noe godt for andre. Din bedrift vil assosieres med en god sak som hjelper våre barn å få en lysere fremtid.

Våre samarbeid kan være langvarige sponsoravtaler med definerte mål eller prosjektbaserte over en kortere tidsperiode.

Den Internasjonale Barnekreftmåneden

September er den internasjonale barnekreftmåneden. Da ønsker vi å sette ekstra fokus på barnekreft i Norge og løfter frem Gullsløyfen, det internasjonale symbolet for barnekreft. Har du ideer til noe din bedrift kan gjøre for å sette barnekreft i fokus, som å selge Gullsløyfer eller hjelpe oss med å synliggjøre Barnekreftforeningen så ta gjerne kontakt med oss.

Start en innsamling

Har din bedrift et jubileum, ønsker dere å oppfordre kunder til å gi en gave til Barnekreftforeningen fremfor julegaver, eller ønsker dere bare å hjelpe oss med å bekjempe barnekreft. Da kan dere starte deres egen innsamling.

Våre samarbeidspartnere

Mange små og store bedrifter støtter vårt arbeid. Vi setter enormt stor pris på alle samarbeidspartnere som hjelper oss med oppmerksomhet, synlighet og penger til forskning og aktiviteter. Takket være disse støttespillerne kan vi virkelig bidra til å øke forskningen på barnekreft i Norge.

En spesiell takk til:

Team rynkeby - God Morgon

Team Rynkeby - God Morgon er et internasjonalt veldedighetssykkellag som hver sommer sykler fra Oslo til Paris for å samle inn penger til forskning på barnekreft. Deltagerne på Team Rynkeby - God Morgon dekker selv alle utgiftene for å delta på sykkellaget, slik at alle pengene de samler inn i løpet av året går til Barnekreftforeningen.

Team Rynkeby - God Morgon har til nå bidratt med over 25 millioner til Barnekreftforeningen og er vår aller største samarbeidspartner.

Du kan lese mer om den fantastiske innsatsen til de gulkledde syklistene her.

Nille

Nille har i en årrekke støtte Barnekreftforeningen med god synlighet og betydelige bidrag til vårt arbeid. Nille har solgt vår Gullsløyfe i alle sine butikker, og har nå også laget et eget flott kubbelys med Gullsløyfe på som selges til inntekt for vårt arbeid.

Hvert år pynter Nille til Halloween på Rikshospitalet og det er blitt en fast og kjær begivenhet for barna og deres familier.

Alpinlandslaget

Våre kjære alpinister inviterer hvert år våre medlemmer til å være med på World Cup på Kvitfjell. Det er en stor begivenhet der våre barn som er rammet av kreft får treffe alpingutta, spise kake med dem, og ta bilder med idolene.

Her kan du se den flotte filmen der Aksel Lund Svindal møter kreftsyke Linnea.

House of Yarn

House of Yarn har laget et eget nydelig garn til Barnekreftforeningen. Det heter selvsagt Gullungen-garn og for hvert nøste du kjøper går 5 kroner til Barnekreftforeningen.

Det finnes en rekke flotte oppskrifter som du kan strikke i Gullungen-garn, og disse finner du her.

Espresso House

I september selger Espresso House deilig ferskbygget kaffe og andre gode produkter til inntekt for Barnekreftforeningen. De ansatte er virkelig engasjerte i vår sak og det synes på det flotte bidraget salget gir til Barnekreftforeningen.

Hos Espresso House får du også kjøpt Gullsløyfen. lorem felis in nulla.

Gave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft. Tusen takk!

Gi nå