Gaver

Innsamlingsaksjon

Hvorfor starter du en innsamlingsaksjon?

Det kan være mange forskjellige ting som gjør at du ønsker å starte en innsamlingsaksjon. Ofte er det på grunn av en personlig relasjon, eller noe som har berørt deg på en eller annen måte.

Du og din historie er noe av det beste du kan bruke for å gjøre din innsamlingsaksjon til en suksess! Skriv rett fra hjertet om hva det var som fikk deg til å starte innsamlingsaksjonen. Andre vil gi til din innsamlingsaksjon dersom de også blir berørt av det samme som deg.

Hva skal pengene gå til?

Gaver til Barnekreftforeningen kan øremerkes. Vi har tre valg: Forskning på barnekreft, støtte og tilbud til familier rammet av barnekreft, eller generelle gaver som Barnekreftforeningen bruker fritt der det er størst behov.

Hvem er målgruppen din?

Det kan være din familie, dine klassekamerater, dine kollegaer eller dine Facebookvenner. Det er mange enkle måter du kan samle inn på som passer for deg og de som skal støtte din innsamling.

Hvordan gjør du det enklest mulig?

Det er flere valg:

En enkel måte å samle inn penger på gjennom venner og venners venner. Ved å følge stegene her, setter du enkelt opp en innsamling på Facebook. Hele beløpet går uavkortet til Barnekreftforeningen - uten gebyrer.

Giverløsningen eies av Facebook og vi kan derfor ikke endre noen funksjoner. Dersom du har tekniske problemer anbefaler vi deg å ta kontakt med Facebooks kundeservice.

Min innsamling

Ønsker du å starte en egen innsamlingsaksjon kan dette gjøres via Min innsamling, her kan du enkelt følge med på hvor mye du har samlet inn, i tillegg gir det mulighet for giverne å legge igjen en hilsen.

Arrangementer og aktiviteter

Skal dere ha et arrangement kan dere be deltagerne Vippse til 02099 - merk innbetalingen med et navn eller arrangement (Silje 50 år), eller lignende som gjør at vi kan fortelle dere hvor mye som ble samlet inn.

Skattefradrag på gaver gitt via Vipps eller Facebook

Når du gir en gave via Vipps eller Facebook får vi ikke dine personopplysninger. Hvis du vil ha skattefradrag for slike gaver må du ta kontakt med oss direkte slik at vi kan registrere gaven din og ditt fødselsnummer. Vi trenger dokumentasjon på gaven (kvittering, skjermbilder, mm) så gjør du det lettere for oss å hjelpe deg.

Gave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft. Tusen takk!

Gi nå