Gaver

Skoler og barnehager

Basar til inntekt for Barnekreftforeningen

Hvorfor ikke lage en god gammeldags basar? Barna kan lage ting, plukke blomster, bake boller - eller man kan gå på farmors loft og lete etter noe som andre kan se nytte i. Det viktigste er å lage et hyggelig arrangement samtidig som dere samler inn penger til Barnekreftforeningens arbeid.
Om dere bruker Vipps må gaven merkes med navnet på arrangementet.

Ungt entrepeneurskap og elevbedrifter

Barnekreftforeningen setter stor pris på at skoleelver ønsker å gi et bidrag til barn med kreft gjennom sine elevbedrifter og studentbedrifter.

Ta kontakt med oss så hjelper vi dere i gang: kontakt@barnekreftforeningen.no
I tillegg til gode råd kan vi gi dere et eget Vipps-nummer.

Tenn lys for barn med kreft

15. februar er den internasjonale barnekreftmåneden. Barnehager og skoler flere steder i landet markerer dagen ved å tenne en lyslykt. Barna kan dekorere gamle syltetøyglass og lage sine egne flotte lyslykter med gullsløyfen på. Noen skriver gjerne en hilsen på til et barn de kjenner som er rammet av kreft.

Gave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft. Tusen takk!

Gi nå