Minnegave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere drømmen om at alle barn skal overleve kreft. Tusen takk!

Om minnegaven
Personnummer blir kun brukt i forbindelse med skattefradrag
Holde hender
Bilde: Thinkstock
Gaver via kontonummer

Minnegaver kan gis på kontonummer 7058 09 33333. I kommentarfeltet må du skrive navn på avdøde. Skriv gjerne så mye kontaktinformasjon til pårørende som du får plass til, så vi kan sende en takk til pårørende og liste over givere. Hilsen blir fra kontoeiers navn med mindre du skriver noe annet.

Minnegave innsamling

Ved å starte en minnegave innsamling kan du invitere alle berørte slik at de kan legge igjen et bidrag og en hilsen til avdøde og pårørende. Her kan du enkelt følge med på hvor mye som er samlet inn og du kan dele innsamlingen på sosiale medier.

Takkebrev

Hvis du ønsker at Barnekreftforeningen sender en takk i posten, trenger vi navn og adresse på nærmeste pårørende, samt navnet på den som hedres, og tid og sted for begravelsen/minneseremonien.

Avisannonse

Barnekreftforeningen kan sette inn en annonse i en valgfri avis etter begravelsen. Gi oss beskjed på e-post [email protected] eller telefon (919) 02099 hvis dette er ønskelig.