Som fast giver gjør du en forskjell og bidrar til at vi kommer et steg nærmere målet om at ingen barn skal dø av kreft.

Ditt bidrag som fast giver går til:

• Forskning på barnekreft
  • Tiltak og støtte til barna og familiene som rammes

Du velger selv hvor mye du vil gi, og du kan si opp avtalen når som helst. Takket være alle våre givere, kan vi dele ut rundt 25 millioner kroner til forskning på barnekreft hvert år.

Registrer deg som fast giver med et valgfritt månedsbeløp og betal med Vipps Faste Betalinger eller AvtaleGiro.

Alternativ 1: Vipps Faste Betalinger

Månedlig gave
Samtykke1
Ja, jeg samtykker til at Barnekreftforeningen kan bruke mine kontaktopplysninger til å oppfylle min giveravtale. Beløpet trekkes den 20. i hver måned. Du kan når som helst avslutte avtalen via Vipps-appen, ved å kontakte oss på telefon 919 02099 eller epost til [email protected]

Alternativ 2: AvtaleGiro

Skattefradrag

Gaver mellom 500 og 25 000 gir deg rett til skattefradrag. For at du skal få skattefradrag på gaver gitt til Barnekreftforeningen, trenger vi ditt fødselsnummer.

Det er vi i Barnekreftforeningen som rapporterer gaver til skattemyndighetene. Dette sender vi til skattemyndighetene sammen med beløpet du har gitt. I skattemeldingen vil gaven da stå oppført under tema gave og arv.

Registrer ditt fødselsnummer her