Oppdal

Hytta i Oppdal er en liten koselig hytte som er over to plan og inneholder:
3 soverom med sengeplass til 9,
bad,
loftstue
og kjøkken/stue.

Adressen er Bruråket 5

Hytta i Oppdal

Utleieregler og kriterier

1. a) Familier med barn som har eller har hatt kreft, og som er medlem av Barnekreftforeningen, kan søke. Barnet må maks være fylt 18 år i søkeråret.

Priser for leie:

Kr 200,- pr. døgn for medlemmer

Kr 700,- pr. døgn for ikke medlemmer

Barnekreftforeningens fritidseiendommer kan brukes av Barnekreftforeningens medlemsfamilier (se prioritering for opphold nedenfor). De kan også leies ut til andre interesserte, for eksempel ansatte ved barneavdelingene, når ingen av våre medlemmer har meldt ønske om å låne.

1. Interesse for bruk meldes til utleieansvarlig for det aktuelle feriestedet på telefon eller skriftlig. Det skal søkes på skjemaet under her. Det er ønskelig at det i god tid oppgis minst 2 aktuelle tidsrom de kan ønske å benytte. Dersom det søkes ved flere feriesteder, må det sendes skjema til hver av de aktuelle utleieansvarlige. Det oppgis da på skjemaet at det også søkes annet sted.

2. Leieperiode er i hovedsak fra torsdag kl. 12.00 til søndag kl. 12.00 og fra søndag kl. 12.00 til torsdag kl. 12.00. Andre avtaler kan gjøres.

3. Barnekreftforeningens medlemsfamilier betaler en egenandel på kr. 200 pr. døgn i leie. Andre interesserte betaler kr. 700 pr. døgn.

4. Tildeling av opphold gjøres etter følgende prioriteringer

a) Familier med barn som er under behandling

b) Familier med barn som er ferdigbehandlet i løpet av de siste 6 mnd.

c) Familier som har mistet sitt barn i løpet av de siste 6 mnd.

d) Familier som ikke kommer inn under pkt a) kan melde sin interesse for å stå på venteliste. De kan 7 dager før ønsket dato ta kontakt med utleieansvarlig for å høre om eiendommen er ledig.

e) Barnekreftforeningens organisasjonsledd har anledning til å benytte eiendommene til styremøter og/eller samarbeidsmøter mellom fylkesforeninger i regionen. Barnekreftforeningens hovedstyre har anledning til å avholde ulike møter på eiendommene.

5. Familiene må melde interesse for opphold på eiendommene minst 14 dager før aktuelt opphold. Dersom flere melder interesse på samme tidspunkt, vil utleieansvarlige foreta tildeling og melde tilbake til familiene. De som måtte få avslag får tilbud om ny dato.

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!