Leiligheter

All utleie av leilighetene administreres av den aktuelle sykehusavdelingen. Det er sykehusets fagpersonell som vurderer behov og en representant fra familien får nøkkel på avdelingen, sammen med husregler. Ved avreise leveres nøkkelen tilbake på avdelingen på sykehuset.

For alle leilighetene gjelder dette:

Husregler

1) Familier som benytter leiligheten har adgang til et lager av lyspærer, evt sikringer, toalettpapir ol og har ansvaret for at dette skiftes ut når det påkreves.
2) Det er røykeforbud inne i leilighetene.
3) Av hensyn til allergikere kan dere ikke ha husdyr i leiligheten.
4) Det står oppslag om hvordan avfall håndteres ved søppelkurven på kjøkkenet.
5) Det står oppslag på soverommet om hvordan sengetøy håndteres.
6) Det står oppslag ved telefonen om hvordan den benyttes.
7) Hvis noe ødelegges eller ikke fungeres i leiligheten, skriv det opp i info-permen eller meld fra til leilighetens kontaktperson så skaden kan utbedres.
8) Før dere forlater leiligheten må dere;
- tømme kjøleskap
- vaske opp
- vaske kjøkkenbenk, toalett, håndvask og gulver
- sette varmen til et minimum 12-13 grader

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!