Barnekreftmåneden markeres landet over, også i butikk

Gutta på City Nord holder gullsløyfer Foto: Ringo, City Nord

Vi er utrolig takknemlige for våre fantastiske samarbeidspartnere som er med oss på laget og bidrar til å øke oppmerksomheten rundt barnekreftsaken. De hjelper oss å spre budskapet og samle inn midler for å bekjempe barnekreft.

Her er en liten oversikt over hva som skjer hos våre samarbeidspartnere i september.

Flying Tiger Copenhagen

Kjører «gi en tier»-kampanje i alle sine butikker, over hele landet – der alle kunder oppmuntres til å donere en tier til Barnekreftforeningen i kassen. I tillegg vil de arrangere morsomme familieaktiviteter ute i butikk gjennom september, samt selge andre utvalgte produkter til inntekt for saken.

Gullfunn

Ved kjøp av Maya-smykke går 50 kroner til Barnekreftforeningen. I tillegg går salget av alle papirposer til Barnekreftforeningen.

Elkjøp

Selger Barnekreftforeningens gullsløyfe i alle sine butikker, over hele landet.

Espresso House

Selger Barnekreftforeningens gullsløyfe, i tillegg til å oppmuntre til bidrag gjennom donasjonsknapp i kassen i alle sine kaffebarer.

Jernia

Kjører gi en tier-kampanje til barnekreftsaken i alle butikker hele september.

City Nord (kjøpesenter i Bodø):

Selger Barnekreftforeningens gullsløyfe i over 40 butikker på senteret.

Modern House

Lager gullkrus som selges til inntekt for Barnekreftforeningen. Disse kan du kjøpe ved utvalgte Kitch’n og Tilbords-butikker.