- Arbeidet for Barnekreftforeningen skaper et sterkt samhold blant våre medarbeidere

Servicekontoret i Espresso House er klare for å løpe for Barnekreftforeningen

– For årets «Løp for meg» initiativ har vi meldt på servicekontoret til Espresso House Norge som et bedriftslag. Dette er en fin måte å bidra til en viktig sak, samtidig som det oppfordrer våre ansatte til bevegelse og aktivitet. Arbeidet for Barnekreftforeningen skaper et sterkt samhold blant våre medarbeidere som er veldig stolte av å være en del av innsamlingsaksjonen til Barnekreftforeningen, forteller daglig leder i Espresso House Norge, Marianne Gaarder Amland.

Hun forteller at det er lav terskel for medarbeiderne for å delta i løpekonkurransen som foregår i hele september, siden den er digital.

Daglig leder i Espresso House Norge, Marianne Gaarder Amland

Frisk luft, samhold og engasjement
Espresso House ser på muligheten til å bli med på Løp for meg som en god anledning til å engasjere sine medarbeidere. De har blant annet invitert til en felles løpetur, hvor alle kan velge selv om de vil gå eller løpe.

"Det viktigste er å gjøre noe sosialt, få frisk luft og ikke minst kjenne på følelsen at vi sammen bidrar til Barnekreftforeningens viktige arbeid".

Marianne Gaarder Amland, daglig leder i Espresso House Norge

Felles mål om plass på "pallen"
Kaffekjeden har et felles mål om å sikre seg en plassering på Løp for meg- rangeringen, og oppfordrer alle sine medarbeidere til å registrere løp som gjennomføres i september på bedriftslaget.

– Som oppladning til at startskuddet går av 1. september kommer vi til å dele både spillelister og løpetips med gjengen, sånn at vi alle er klare til å løpe for Barnekreftforeningen i september. Vi gleder oss, avslutter den engasjerte lederen for Espresso House.

Les mer om Espresso House og samarbeidet med Barnekreftforeningen.
- Kaffebesøket som gir håp til barn med kreft.

Les mer om Løp for meg og meld deg på som bedriftslag her.

Bedriftsgave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere målet om at alle barn skal overleve kreft. Tusen takk!

Om bedriften
Om kontaktpersonen