Hvordan kan jeg markere Barnekreftmåneden?

to barn og gullsløyfen

Andre arrangementer

Barnekreftforeningens 13 fylkes­ foreninger arrangerer flere arrange­ menter i løpet av september for sine medlemmer. Invitasjoner
og påmelding finner du på barnekreftforeningen.no
Støtt oss eller start din egen innsamlingsaksjon

Et av Barnekreftforeningens hovedmål er at ingen barn skal dø av kreft, og at flere barn skal få et godt liv etter behandling. For å få til dette trengs det mer støtte til forskning. Gjør som hundrevis av andre og start din egen innsamling. Sammen kan vi nå målet. På våre nettsider kan du starte din egen innsamling eller støtte en som allerede er opprettet.

Start din egen innsamling her

Sosiale medier

Vi ønsker å se hvordan du markerer Barnekreftmåneden, og håper du tagger oss i sosiale medier! @Barnekreftforeningen #barnekreftforeningen #løpformeg #barnekreftmåneden #gullsløyfe #forskning