Sorgsamling for familier som har mistet et barn

Foreldre i sorg

Velkommen til Thorbjørnrud hotell, Jevnaker,
23.-25. august

Samlingen er både for foreldre og søsken, og for foreldre som har mistet sitt eneste barn i løpet av de 3 siste årene. De som har mistet for mer enn 3 år siden og som ikke har deltatt på sorgsamling før, er også velkommen til å søke. Program for sorgsamlingen blir laget i samarbeid med psykologspesialist ved Senter for Krisepsykologi i Berge.

Et grunnlag for videre mestring

Vi tilbyr en kombinasjon av seminar, samtalegrupper, aktiviteter, rekreasjon i samvær med andre i samme situasjon. Vårt ønske er at alle skal få et godt grunnlag til å mestre livet videre med god hjelp fra erfarne likepersoner og fagfolk – og unge frivillige.

Egne opplegg for foreldre, søsken og ungdommer

Det veksles mellom samlinger i plenum og samtaler i mindre grupper for foreldrene. Søsken samles i samtalegrupper som settes sammen etter alder. Det blir et eget opplegg for ungdom, og om kveldene blir det tilrettelagte aktiviteter til disse.

Vi oppfordrer sterkt til å ta med tenåringer. Ungdom kan gjerne vegre seg litt for å være med på en slik samling, men erfaringene vi sitter igjen med, viser at de har stort utbytte av å delta, får nye venner og møter andre som forstår hvordan en har det.

Les mer om tema for samlingen og priser ved å laste ned invitasjonen.
Les mer om hotellet her https://thorbjornrudhotell.no/nb

Les mer om tema for samlingen og priser ved å laste ned invitasjonen.