Hvorfor bør jeg opprette et testament?

Ved å utarbeide et testament, sikrer man at dette faktisk blir fulgt. Testamentet skal sikre din vilje når du er borte. Ved mangel på testament, kan det føre til at denne vanskelige oppgaven etterlates til dine nærmeste.

Det kan være lurt å skaffe seg en advokat når en skal ta fatt på dette arbeidet for å sikre at krav til utforming blir gjort på riktig måte. Dersom du ønsker å inkludere Barnekreftforeningen i ditt testament, bistår vi gjerne med rådgiving.

Når du gir en testamentarisk gave til Barnekreftforeningen slipper du å betale arveavgift, slik at hele beløpet går uavkortet til barn og ungdom med kreft og deres familier.

Din gave betyr mye Vi kan forsikre deg om at gaven vil gå til det beste for barn og ungdom med kreft og deres familier.   Du kan velge om du ønsker å øremerke gaven til forskning på barnekreft, eller om du ønsker at gaven skal gå til trivselstiltak for barn og ungdom med kreft.

Fyll ut skjemaet for å sende inn en forespørsel til oss

Kontaktskjema