Gaver

Møre og Romsdal

Barnekreftforeningen er en frivillig, landsdekkende organisasjon som drives av familier som er eller har vært rammet av barnekreft. De lokale fylkesforeningene drives av frivillige medlemmer og tillitsvalgte i lokalmiljøet som ønsker å gi rammede familier et trygt sted hvor man skal oppleve tilhørighet og mestring.

Foreningen er for hele familien, det vil si at både det syke barnet, søsken og foreldre inkluderes. Noen av de syke barna er blitt friske, noen er under behandling, mens andre har vi mistet.

Støtt oss

Gaver til Barnekreftforeningen Møre og Romsdal går til støtte- og trivselstilbud for familier i vårt område som har eller har hatt barn med kreft.

Støtt oss via Vipps på nummer 13080

Støtt oss via bank med kontonummer 3901.09.55401

Støtt oss ved å bli støttemedlem

Støtt oss via grasrotandelen, ved å registrere Barnekreftforeningen Møre og Romsdal som din mottaker. Det gjør du enten ved å be din lokale kommisjonær om å taste inn organisasjonsnummeret, eller ved å sende SMS "Grasrotandelen 993935883" til 60000. Vårt organisasjonsnummer er 993 935 883