Våre samarbeidspartnere

Tusen takk til alle våre engasjerte og generøse samarbeidspartnere - som bidrar til økt oppmerksomhet og synlighet rundt barnekreftsaken, og samler inn midler til livsviktig forskning på barnekreft og vårt arbeid for barn og unge som rammes av kreft. Dere er gull verdt!

Hovedsamarbeidspartnere

Team Rynkeby - God Morgon er et nordisk veldedighetssykkellag, og en av våre største samarbeidspartnere. I flere år har deres brennende engasjement og støtte, (gjennom diverse aktiviteter og sykkelritt), bidratt sterkt til forskning på barnekreft. Siden 2014 har de støttet barnekreftsaken med nærmere 49 millioner kroner. Dette har de klart gjennom blant annet et årlig sykkelritt fra Oslo til Paris, i tillegg til å arrangere skoleløp over hele landet. Du kan lese mer om den fantastiske innsatsen til de gulkledde syklistene her.

Helt siden 2012 har Nille vært en av våre Hovedsamarbeidspartnere, og støttet Barnekreftforeningen med god synlighet og betydelige bidrag til vårt arbeid. Gjennom salg av nøye utvalgte gullsløyfeprodukter og andre flotte kampanjeprodukter, samt engasjerte ansatte og kunder, bidrar de årlig med økonomisk støtte til inntekt for barnekreftsaken. Som en del av samarbeidet bidrar de også til å lage Halloween-feiring for barna på Rikshospitalet i Oslo. En fast og kjær begivenhet for barna og deres familier. Les mer om samarbeidet med Nille her.

Gullfunn har vært med på laget siden 2016. Gjennom ulike aktiviteter i egne kanaler samler de årlig inn viktige midler for å bidra i kampen mot barnekreft. I alle Gullfunns butikker vil det være mulig å kjøpe papirposer, der 10,- går uavkortet til Barnekreftforeningen, i tillegg til utvalgte produktkampanjer i forbindelse med Barnekreftmåneden i september og Barnekreftdagen 15. februar. Med engasjerte ansatte og kunder slo de i fjor egen innsamlingsrekord, da de samlet inn over 718.000,- til saken. Du finner med om samarbeidet med Gullfunn her.

For fjerde året på rad er Espresso House Norge med på laget som en av våre Hovedsamarbeidspartnere. Under Barnekreftmåneden samler de inn midler til forskning på barnekreft i alle sine kaffebarer, blant annet gjennom salg av gullsløyfe-pin. Utover dette bidrar også Espresso House Norge med spredning og synliggjøring av barnekreftsaken og Barnekreftforeningens arbeid, i alle deres kanaler. Les mer om samarbeidet med Espresso House Norge her.

Flying Tiger Copenhagen ble med som samarbeidspartner i 2020, og er i år med som en av våre Hovedsamarbeidspartnere. De setter barnekreftsaken i fokus under Barnekreftmåneden i september, og samler med sine engasjerte kunder inn midler gjennom butikkampanjen "Gi en tier". Flying Tiger arrangerer i tillegg egne "Store Runs" over hele landet i september. En konkurranse i butikk, til inntekt for vårt arbeid for barn og unge med kreft.

Samarbeidspartnere

Støttepartnere