Barnekreftforeningen har mottatt 15 gratis billetter til hvert arrangement i Tønsberg, Arendal, Gjøvik, Oslo - og vi håper at dette er noe dere ønsker å delta på!

Dødsing-verdensmesterskapet er høydepunktet i dødsing-sporten. Det har funnet sted i Oslo, Norge, hver sommer siden det debuterte i 2008 som den første offisielle dødsing konkurransen på verdensbasis. I de senere årene har arrangementet vokst seg større enn sitt opprinnelsessted og flyttet til ulike steder langs Oslo havn, med over 6000 tilskuere som samles for å se på sine dødsinghelter. Arrangementene har blitt sendt nasjonalt (TV2, TV2 Sport, Viasat) og internasjonalt (ESPN).

Tønsberg, 18.mai 2024
Brygga i Tønsberg sentrum
Tid: konkurransen starter kl 16:00, møt opp i god tid, blir fullt hus

Arendal, 15.juni 2024
Havnebassenget i Arendal sentrum
Konkurransen starter kl 14:00, møt opp i god tid, blir fullt hus

Gjøvik, 22.juni 2024
Fastland friluftsbad
Konkurransen starter kl 14:00, møt opp i god tid, blir fullt hus

Oslo, 17.august 2024
Frognerbad
Konkurransen starter kl 14:00, dørene åpner kl 15:00

Obs!

Under dette arrangementet har ikke Barnekreftforeningen sitt eget område, så det er viktig at de som følger barna på arrangementet tar hensyn til folkemengden og andre forhold. Det vil være mange mennesker som deltar på dette arrangementet, så det er viktig å være oppmerksom på omgivelsene og sikre at barna blir tatt vare på på en trygg måte.

Husk å skrive i påmeldingen hvilken by du ønsker billetter til, og det er maks fire billetter per familie, og maks en forelder.

Du kan lese mer om arrangementet her https://dodsdivingleague.com/

Påmeldingsskjema