Barnekreftforeningen inviterer til opplæringskurs for medlemmer som ikke har vært på kurs tidligere eller som har deltatt tidligere, men ønsker en ny opplæring. Og til oppfølgingssamling for likepersoner som trenger ny godkjenning, og som allerede har ulike oppgaver som likeperson i foreningen.

Barnekreftforeningen inviterer både nye og erfarne likepersoner til samling.

Egen bolk for likeperson mistet – i år samler vi de likepersonene som har mistet, i en egen opplæringsbolk, basert på tilbakemeldinger fra tidligere år.

Likepersonskoordinatorer – det settes av god tid, slik at likepersonskoordinatorene får samles for seg. Vi inviterer derfor alle likepersonskoordinatorer til samlingen, uavhengig av om dere trenger regodkjenning i år.

De ulike samlingene blir en blanding av foredrag og rikelig tid til erfaringsutveksling med en felles avslutning for alle, søndag før lunsj.

Betaling av egenandel på kr 1500,- pr person vil bli fakturert til hver enkelt fylkesforening etter at samlingen er gjennomført.

Program for de ulike kursene vil bli tilsendt hver deltaker i god tid før samlingen begynner.

Ved praktiske spørsmål ta kontakt med Hedda på 99297925 eller på e-post [email protected]

Ved spørsmål om innhold eller fag ta kontakt med Tonje på 48110122 eller på e-post [email protected]

Påmeldingsfrist er satt til 5.8.24

Bestilling av reise via foreningen kommer det informasjon om fortløpende.

Last ned vedlegg

Påmeldingsskjema